Scandinavian Photo bruger cookies, ved fortsat at bruge denne webplads godkender du dette.
Gå til kassen
Hukommelseskortsdage

E-mail, kundeservice

info@scandinavianphoto.dk

Telefon, kundeservice

50 80 77 70

Fax, kundeservice

+46 36 377775

Websupport er åben daglig mandag-fredag mellan kl 09:00-11:00 og 14:00-16:00.


Fragtalternativ / fragtpris

Vi har valgt at subventionere omkostningerne til fragt og altid tilbyde faste priser, alt for at gøre det så let for dig som kunde. Aktuelle priser findes når du tjekker ud i kassen.

For privatpersoner tilbyder vi "MyPack privat" som er pakke uden omdeling, og som skal afhentes på posthuset, i postbutikken eller i Pakkeboksen samt "Levering til døren" som er postens tjeneste for levering til din dør.

Til virksomheder tilbyder vi "DPD Virksomhedspakke" der pakke bliver sendt med omdeling til firmaadressen.

Til kunder som bor på Grønland tilbyder vi "Fragt til Grønland". Denne fragt gælder bare for Grønland. For fragt til øvrige lande beder vi dig kontakte os.

Vi delleverer ikke ordrer automatisk uden venter med at sende varerne, indtil hele ordren er færdig. Ønsker du at få varerne delvist leveret, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe dig mod ekstra fragtomkostninger.

International forsendelse leveres med Posten Udenlandske Service: MyPack eller Parcel Post (for privatpersoner) og DPD Udenlandske (for virksomheder). Leveringstiden varierer afhængigt af, hvor leveringen skal ske. Se Postens hjemmeside for yderligere information. Norge: 1-4 dage, Danmark: 1-3 dage Finland: 2-4 dage

 

SMS-advisering

Har du indtastet mobiltelefonnummer da du bestilte dine varer og valgt postpakke eller brevpostforskud får du ikke en meddelelse i din postkasse. Du får i stedet et sms i din mobiltelefon, der fortæller dig på hvilket postomdelingskontor du kan afhente din pakke. Hvis du ikke har oplyst mobiltelefonnummer får du en sædvanlig meddelelse i din postkasse.

Søg pakke med forsendelsesnummer

Du kan følge din pakke hvis du logger ind på vores hjemmeside. Der kan du også finde pakkens forsendelsesnummer, hvilket gør at du kan afhente pakken hos posten.

Avhämtas i butik

Om du väljer att avhämta din order i någon av våra butiker låter vi ordern ligga kvar i 7 dagar, om du av någon anledning inte hinner hämta upp den innom den tiden kan du kontakta butiken så låter vi ordern ligga kvar längre.

Forkert levering, transportskader

Vi laver altid reklamationen fra vores side, så om du opdager en transportskade ved modtagelsen skal du lade udleveringsstedet sende forsendelsen retur til os og direkte kontakte os, så vi kan lave en ny ordre til dig samt reklamere mod vores fragtpartner.

Synlige skader på godset skal anmeldes direkte modtagelsen på udleveringsstedet. Et transportskadet gods skal anmeldes til Posten http://www.postnord.dk/kontakt/ ) inden 7 dage. Skulle noget andet være forkert i din/jeres levering, som forkert vare eller forkert antal, så kontakter du os på 50 80 77 70 så vi kan rette fejlen med det samme.

Uafhentede varer

Hvis du har bestilt en vare hos os og vælger at ikke afhente varen, debiteres du for de udlæg vi har haft for porto og andre afgifter (normalt 149:- inkl. moms).
Specialbestilte varer debiteres med fuld værdi af varen samt fragt og returfragt. Uafhentede forsendelse anses ikke som udøvelse af fortrydelsesretten. 

Presentkort

Et gavekort kan ikke indløses i penge. Har du handlet og betalt med et gavekort og du fortryder dit køb, får du beløb tilbage i form af et nyt gavekort.

Kortbetaling

I samarbejde med Dibs (http://www.dibs.dk), Handelsbanken, Visa og MasterCard håndterer vi sikre betalninger med kort. Alle kreditkortsoplysninger håndteres forsigtigt; vi gemmer ikke nogle kortnumre i vores databaser og al kommunikation krypteres. Vi gransker desuden alle korttransaktioner manuelt.

Hvad er SSL?

SSL er en term der står for Secure Sockets Layer og er en teknik til at kryptere og beskytte den information der sendes via webbens http protokol. Når SSL bruges begynder webadressen altid med https:// og moderne webbrowseres adressevindue kan vises med grøn baggrund.

Bruger Scandinavian Photo SSL?

Ja, hver gang du kommer til det sidste trin i ordreprocessen styres siden  i SSL-tilstand. Når du sender dit kreditkortsoplysninger og/eller ordreinformation sker det altid på en sikker linje.

Verified By Visa

Vores korttjeneste er tilsluttet 3DSecure systemet, så her skriver Dibs om 3DSecure:
"3D-Secure teknologien blev udviklet af Visa og Mastercard, og har til formål at identificere kortholdere til onlinekøb. Identifikationensprocessen svarer til den, der anvendes i pengeautomater og er baseret på en personlig kode / adgangskode, der anvendes i forbindelse med købet. Med denne teknologi er de sælgende selskaber garanteret betaling, og kortholdere kan være sikre på, at deres kort ikke anvendes af uautoriserede personer. "

Vi forbeholder os for eventuelle fejl i tekster og billeder samt udsolgte produkter og urimelig prisfejl.
Alle priser vises i danske kroner.
Sitemap (xml)