Levering

Her kan du læse mere om vores leveringsmuligheder og se, hvilken der passer dig bedst. Du finder også oplysninger om lagerstatus, dellevering, anmeldelse, uafhentet ordre, sporing, forkert levering og transportskader.

Godt at vide

De angivne leveringstider gælder kun for produkter, der er på lager. Alle leveringsmuligheder kræver identifikation eller underskrift, når du modtager eller afhenter din ordre.

Leveringsmuligheder

I samarbejde med PostNord tilbyder vi standardlevering, hjemmelevering, virksomhedspakke, leveres til butik og international levering (Grønland og Færøerne).

De leveringsmuligheder, der vises ved kassen, afhænger af de oplysninger, du indtaster - ideelt set kan mulighederne variere afhængigt af om produktet er på lager, det leveringssted, du indtaster, eller om du handler som privatperson eller virksomhed.

Prioriteret levering

Din ordre prioriteres på vores centrallager og leveres til dit udleveringssted eller til den valgte pakkeboks. Ved levering til et udleveringssted må pakken højst veje 20 kg og må højst være 1,5 meter lang. Ved levering til en pakkeboks må pakken højst have en størrelse på 40x40x56 cm. Hvis pakken er større end disse mål, eller hvis pakkeboksen er fuld, sendes den i stedet til den nærmeste udleveringssted.

Levering med PostNord
1-3 hverdage - hvis du bestiller inden kl. 14.00 på en hverdag, sender vi normalt din ordre samme dag.
79 kroner

Standardlevering

Din ordre vil blive leveret til en pakkeshop eller postkasse. Pakken kan have en maksimal vægt på 20 kg og en længde på 1,5 meter. Hvis pakken er større eller tungere end den maksimale grænse, vil den i stedet blive leveret til en terminal i nærheden af din adresse.

Levering med PostNord
2-4 hverdage
69 DKK (Gratis fragt ved køb over 500 DKK for dig som privatperson)

Hjemmelevering

Din ordre vil blive leveret til din dør, enhver tid afhængigt af dit postnummer. Pakken må have en maksimal vægt på 20 kg og en længde på 2 meter. Hvis pakken er større eller tungere end den maksimale grænse, vil den i stedet blive leveret til en terminal i nærheden af din adresse.

Levering med PostNord
2-4 hverdage
99 DKK

Virksomhedspakke (gælder kun for virksomhedskunder)

Din ordre vil blive leveret til din virksomheds leveringsadresse i dagtimerne. For at PostNord kan levere ordren, skal firmanavnet være tydeligt synligt på leveringsadressen i form af et skilt eller lignende. Pakken må have en maksimal vægt på 20 kg og en længde på 1,75 meter. Hvis pakken er større eller tungere end den maksimale grænse, vil den i stedet blive leveret til en terminal i nærheden af din adresse.

Levering med PostNord
1-4 hverdage
99 DKK.

Leveres til butik

Din ordre sendes fra vores centrallager i Borås og leveres til butikken i København. Vent venligst på besked via sms fra os, før du afhenter din ordre. Pakken skal afhentes senest syv dage efter meddelelsen.

Levering til butik
2-4 hverdage
Gratis

International levering

Hvis din ordre skal sendes uden for Danmark, skal du kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig med at afgive din ordre og finde ud af, hvilke priser der gælder.

Lagerstatus

Her kan du finde ud af, hvad lagerstatus for et produkt betyder, og få svar på, om produktet er på lager, om det er bestilt hos en leverandør, og om der er en forventet leveringstid.

På lager

Produktet er på lager og kan leveres med det samme med vores forskellige leveringsmuligheder.

Forventet på weblager i online lager år-måned-dag

Produktet er ikke på lager, men forventes at ankomme fra leverandøren på den angivne dato.

Forventet på weblager i begyndelsen/mellemtiden/slutningen af måneden

Produktet er ikke på lager, men forventes at ankomme fra leverandøren i begyndelsen, midten eller slutningen af den angivne måned.

Bestilt, ukendt leveringstid

Produktet er ikke på lager, men er bestilt fra leverandøren til os. Når du har gennemført dit køb, holder vi dig orienteret om status for din ordre.

Bestilt fra leverandøren, levering inden for X-X dage

Produktet er på lager hos leverandøren og vil blive bestilt specifikt til dig, når du har gennemført dit køb. Leveres inden for det angivne antal dage.

Bestilles fra leverandøren til dig

Produktet er ikke på lager og er bestilt fra leverandøren specielt til dig. Det betyder, at leveringstiden kan tage længere tid end normalt. Når du har gennemført dit køb, holder vi dig orienteret om status for din ordre.

Ukendt leveringstid

Produktet er ikke på lager og er ikke blevet bestilt hos leverandøren endnu.

Kan ikke købes

Produktet kan ikke bestilles, hvilket kan skyldes, at produktet er udgået, at det er et kampagneprodukt, der er udsolgt, eller at det er et produkt, der kun kan forudbestilles, og som endnu ikke har en pris.

Forsinket levering af din ordre

Hvis din ordre indeholder flere produkter, som vi ikke har på lager, sender vi produkterne til dig i flere leveringer. Det gør vi for at sikre, at du modtager dine produkter så hurtigt som muligt. Vi leverer din ordre uden ekstra omkostninger for dig. Du betaler kun for den leveringsmulighed, du valgte, da du afgav din bestilling.

Du vil modtage separate leveringsbekræftelser pr. e-mail for hver dellevering. Du kan se, hvilke produkter der er blevet sendt fra os, i den vedhæftede PDF-fil.

Meddelelse

Har du valgt prioriteret levering eller standardlevering?

Når din pakke er klar til afhentning, vil du modtage en meddelelse fra PostNord via sms med oplysninger om leveringsadressen. Hvis du ikke har angivet et mobilnummer, da du bestilte, modtager du i stedet en meddelelse i din postkasse med disse oplysninger.

Har du valgt hjemmelevering?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du en besked via sms fra PostNord (ved levering om dagen), hvor du kan vælge den dag og det tidspunkt, du ønsker levering. 

Har du valgt levering direkte til din virksomheds adresse?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du ingen meddelelse fra PostNord om, at leveringen er på vej. Pakken leveres direkte til den adresse, du har valgt, og modtageren kvitterer for den. Hvis der ikke er nogen på stedet til at modtage pakken, vil den blive leveret til den nærmeste terminal, og du vil blive underrettet via en sms.

Har du valgt afhentning i butikken?

Når din ordre er klar til afhentning, modtager du en sms fra os. Du kan forvente at få besked fra os, inden du afhenter din ordre. Pakken skal afhentes senest syv dage efter meddelelsen.

Ordren ikke afhentet

Hvis du har bestilt en ordre hos os, som du ikke har hentet hos forhandleren eller i vores butik, eller hvis den adresse, du har angivet til levering til hjemmet, er forkert, vil vi opkræve et gebyr på mindst 295 SEK. Dette gælder også for kurerleverancer. Beløbet svarer til vores omkostninger til håndtering og forsendelse. En ordre, der ikke er blevet afhentet, anses ikke for at være en udøvelse af fortrydelsesretten.

Spor din ordre

Har du valgt levering med PostNord?

Hvis du har valgt levering med PostNord (Priority-levering, standardlevering, levering til hjemmet i løbet af dagen eller erhvervspakke), kan du spore din ordre via det link, du har fået tilsendt via e-mail. Du kan også oprette en konto i PostNord-appen og følge din ordre der. Du kan læse mere og downloade appen her.

Har du valgt at afhente din pakke i en af vores butikker?

Hvis du har valgt at afhente i butikken, er det ikke muligt at spore din ordre. Vi sender dig en besked via sms, når pakken kan afhentes i den valgte butik.

Fejlagtig levering og transportskader

Når du henter eller modtager din pakke, er det vigtigt, at du kontrollerer, om der er sket fejlleveringer eller transportskader.

Hvis du opdager, at din levering er defekt eller at dit produkt er beskadiget, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Send en e-mail til info@scandinavianphoto.dk med din kvittering, oplysninger om fejlen og billeder af produkterne i deres originale emballage.

Hvis du opdager en transportskade, skal du straks anmelde skaden til dit leveringssted eller til det transportfirma, der har leveret pakken til dig. Du skal også kontakte vores kundeservice. I tilfælde af skjulte skader skal du kontakte os inden for 7 dage, ellers kan du ikke kræve erstatning for transportskaden.


Teknik til kreativitet er vores passion.

Hos SP elsker vi kreativitet og vores fokus er at tilbyde produkter af høj kvalitet til teknikinteresserede. Med personlig service og ekspertrådgivning skaber vi løsninger der er skræddersyet til dig og dit formål – til gode priser.

Følg os:
Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Følg med i fotobranchen! Ved at indtaste din e-mailadresse og tilmelde dig, accepterer du at modtage nyhedsbreve fra Scandinavian Photo. Som abonnent vil du modtage eksklusive tilbud, de seneste nyheder fra førende brands i branchen og masser af inspiration til din e-mail.

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid afmelde dig eller trække dit samtykke tilbage. Læs mere om vores behandling af persondata og dine rettigheder i vores privatlivspolitik.

Indkøbskurv

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom!

Totalt: 0 produkter
0 DKK

Synes godt om

Synes godt om

Ønskelisten er tom

Totalt: 0 produkter
0 DKK

Del indkøbskurv

Gem linket til senere, send det til en ven eller del det i vores community.

Døb indkøbskurven
Link til indkøbskurv