Det lader til at du bruger en gammel browser, så vi kan ikke garantere at alt ser ud og fungerer som det skal.

Fragt og betaling

Fragt

Vi har valgt at subventionere fragtomkostningerne og altid tilbyde faste fragtpriser for at gøre det let for dig som kunde. Herunder kan du se vores fragtalternativer.

MyPack

MyPack er for privatpersoner. Pakken leveres til dit nærmeste posthus og leveringstiden er kort, mellem 1-4 hverdage. Handler du for over 500 kroner byder vi på fragten med MyPack, ellers koster den 59,-

Erhvervspakke

Til virksomheder tilbyder vi "DPD Virksomhedspakke" der pakke bliver sendt med omdeling til firmaadressen.

Grønland

Til kunder som bor på Grønland tilbyder vi "Fragt til Grønland". Denne fragt gælder bare for Grønland. For fragt til øvrige lande beder vi dig kontakte os.

 

BEMÆRK! Ved store shopping-dage som eksempelvis Black Friday, Julehandel m.v. kan der forekomme fosinkelser i leveringstider. Dels på grund af ekstraordinært hårdt tryk i vores distributionslager og også hos vores speditører, som også har stor arbejdstryk der. Vi arbejder dog altid for at forkorte leveringstider i disse perioder så godt vi kan.

 

Dellevering af ordre

Vi delleverer ikke ordrer automatisk, men venter med at sende varerne, indtil hele ordren er klar til afsendelse. Ønsker du at få varerne delvist leveret, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe dig.

SMS-avisering

Har du indtastet mobiltelefonnummer da du bestilte dine varer, får du ikke en meddelelse i din postkasse. Du får i stedet en SMS der fortæller dig på hvilket postomdelingskontor du kan afhente din pakke. Hvis du ikke har oplyst mobiltelefonnummer får du en sædvanlig meddelelse i din postkasse.

Søg pakke med forsendelsesnummer

Du kan følge din pakke på Ordrehistorik under Mine Sider. Der kan du også finde pakkens forsendelsesnummer, hvilket gør at du kan afhente pakken hos posten.

Fejl i levering, transportskader etc.

Opdager en transportskade ved modtagelsen skal du lade udleveringsstedet sende forsendelsen retur til os og kontakte os direkte, så vi kan lave en ny ordre til dig samt reklamere skaden mod vores fragtpartner. 

Synlige skader på godset skal anmeldes direkte på udleveringsstedet. Transportskadet gods skal anmeldes til Posten http://www.postnord.dk/kontakt/ ) inden 7 dage. Er der fejl i din/jeres levering, f.eks. en forkert vare eller forkert antal, bedes du kontakte os på 50 80 77 70 så vi kan rette fejlen med det samme.

Uafhentede varer

Hvis du har bestilt en vare hos os og vælger at ikke afhente varen, debiteres du for de udlæg vi har haft for porto og andre afgifter (normalt 149:- inkl. moms). Specialbestilte varer debiteres med fuld værdi af varen samt fragt og returfragt. Uafhentede forsendelse anses ikke som udøvelse af fortrydelsesretten. 

Betalingsbetingelser

Gavekort

Et gavekort kan ikke indløses mod kontanter. Har du handlet og betalt med et gavekort og du fortryder dit køb, får du beløb tilbage i form af et nyt gavekort.

Kortbetaling

I samarbejde med Dibs (http://www.dibs.dk), Handelsbanken, Visa og MasterCard håndterer vi sikre betalninger med kort. Alle kreditkortsoplysninger håndteres forsigtigt; vi gemmer ikke nogle kortnumre i vores databaser og al kommunikation krypteres. Vi gransker desuden alle korttransaktioner manuelt.

Hvad er SSL?

SSL står for Secure Sockets Layer og er en teknik til at kryptere og beskytte den information der sendes via internettets http protokol. Når SSL bruges begynder webadressen altid med https:// og moderne webbrowseres adressevindue kan vises med grøn baggrund eller en hængelås.

Bruger Scandinavian Photo SSL?

Ja, når du kommer til det sidste trin i ordreprocessen tjekkes det at siden er i SSL-tilstand. Når du sender dit kreditkortsoplysninger og/eller ordreinformation sker det altid på en sikker forbindelse.

Verified By Visa

Vores korttjeneste er tilsluttet 3DSecure systemet. Sådan skriver Dibs om 3DSecure:
"3D-Secure teknologien blev udviklet af Visa og Mastercard, og har til formål at identificere kortholdere til onlinekøb. Identifikationensprocessen svarer til den, der anvendes i pengeautomater og er baseret på en personlig kode / adgangskode, der anvendes i forbindelse med købet. Med denne teknologi er de sælgende selskaber garanteret betaling, og kortholdere kan være sikre på, at deres kort ikke anvendes af uautoriserede personer. "

Handelsbetingelser - PRINT

Leveringsbetingelser

Al billedproduktion bygger på gensidig tillid mellem parterne. For at vi skal kunne give bedst mulig service, så er det kundens ansvar at der er rigelig tidsmarginal for at kunne gennemføre billedproduktionen professionelt og at der er tidsmæssig mulighed for omproduktion ved eventuel reklamation af skadede varer.

Ved en reklamation udføres omproduktion uden omkostning ved dokumentation af påtalt skade der er sket inden levering fra Scandinavian Photo Print. Reklamationen skal dokuemnteres med retur af det skadede produkt i sin helhed inden for 8 arbejdsdage. Vi forbeholder os retten til at henvise reklamationen til tredjepart, hvis produktet er skadet efter det har forladt vores lager. Ved godkendt reklamation står vi for fragt af erstattede varer med samme metode som den originale ordre.

Ved krav på farveægtehed skal vi modtage farveprøve inden produktionen startes. Vedlægges farveprøve ikke, gælder vores bedømmelse som den rigtige.

Alle bestillinger af udskrifter er unikke, og da varen kun kan sælges til bestilleren gælder normal returret ikke, ud over reklamation ved skade.

Ansvar for indleveret materiale

Skader eller tab af indleverede varer, som framkallede film, skitser, origitnaler etc., erstatter vi jvf. vores forsikrings betingelser for varer der opbevares for kundes regning i direkte forbindelse til produktion og med de beløb som forsikringen omfatter. For indleveret materiale ansvarer Scandinavian Photo til den relaterede produktion afsluttes og varen er afhentet.

Tab af digitale billedfiler erstattes ikke.

Ved montering af udskrifter som ikke er produceret af Scandinavian Photo, har vi ansvar for at monteringen sker på korrekt måde. Bestilleren har ansvaret for originalet og efterbehandlingen sker på bestillerens ansvar. Scandinavian Photo håndterer alle billedfiler som leveres til os som temporære og tager ikke ansvar for originalfilens bevarelse. Ved eventuelle reproduktioner fra digitale filer kan desse lagres for kommende produktioner.

Scandinavian Photo har ikke ansvaret for billedrettigheder for indleveret materiale, ansvaret ligger hos billedbestilleren at med god etik respektere ophavsretten.

Scandinavian Photo frasiger sig ethvert etisk ansvar for håndtering af material fra tredje part for billedproduktion hos Scandinavian Photo Print.

Vi hjælper dig med at tage bedre billeder

Billedet og det udstyr, der gør det muligt, har været vores lidenskab siden 1982. Scandinavian Photo tilbyder et bredt sortiment til film- og fotoentusiaster - uanset niveauet af viden. Udover udstyr tilbyder vi inspiration, viden, uddannelse og rådgivning.

Følg os:

50 80 77 70

Kontakt os

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Følg med i hvad der sker i fotobranchen. Tilmeld dig til Scandinavian Photos nyhedsbrev og få gode tilbud, de seneste nyheder fra branchens ledende producenter samt en masse inspiration.

    FRI FRAGT PÅ ORDRE OVER 500,-

    Scandinavian Photo benytter cookies for at forbedre brugeroplevelsen på sitet. Accepterer du ikke brugen af cookies, kan du slukke for dem i din webbrowser. Dette kan dog medføre at visse funktioner på sitet ikke fungerer som de skal.