Levering

Her kan du læse mere om vores leveringsmuligheder og se, hvilken der passer dig bedst. Du finder også oplysninger om lagerstatus, dellevering, anmeldelse, uafhentet ordre, sporing, forkert levering og transportskader.

Godt at vide

De angivne leveringstider gælder kun for produkter, der er på lager. Alle leveringsmuligheder kræver identifikation eller underskrift, når du modtager eller afhenter din ordre.

Leveringsmuligheder

I samarbejde med PostNord og Budbee tilbyder vi standardlevering, hjemmelevering i l√łbet af dagen og aftenen, virksomhedspakke, hent i butik og international levering (Gr√łnland og F√¶r√łerne).

De leveringsmuligheder, der vises ved kassen, afhænger af de oplysninger, du indtaster - ideelt set kan mulighederne variere afhængigt af om produktet er på lager, det leveringssted, du indtaster, eller om du handler som privatperson eller virksomhed.

Prioriteret levering

Din ordre prioriteres p√• vores centrallager og leveres til dit udleveringssted eller til den valgte pakkeboks. Ved levering til et udleveringssted m√• pakken h√łjst veje 20 kg og m√• h√łjst v√¶re 1,5 meter lang. Ved levering til en pakkeboks m√• pakken h√łjst have en st√łrrelse p√• 40x40x56 cm. Hvis pakken er st√łrre end disse m√•l, eller hvis pakkeboksen er fuld, sendes den i stedet til den n√¶rmeste udleveringssted.

Levering med PostNord
1-2 arbejdsdage - hvis du bestiller inden kl. 14.00 på en hverdag, sender vi normalt din ordre samme dag.
79 kroner

Standardlevering

Din ordre vil blive leveret til en pakkeshop eller postkasse. Pakken kan have en maksimal v√¶gt p√• 20 kg og en l√¶ngde p√• 1,5 meter. Hvis pakken er st√łrre eller tungere end den maksimale gr√¶nse, vil den i stedet blive leveret til en terminal i n√¶rheden af din adresse.

Levering med PostNord
1-4 hverdage
69 DKK (Gratis fragt ved k√łb over 500 DKK for dig som privatperson)

Hjemmelevering

Din ordre vil blive leveret til din d√łr, enhver tid afh√¶ngigt af dit postnummer. Pakken m√• have en maksimal v√¶gt p√• 35 kg og en l√¶ngde p√• 2 meter. Hvis pakken er st√łrre eller tungere end den maksimale gr√¶nse, vil den i stedet blive leveret til en terminal i n√¶rheden af din adresse.

Levering med PostNord
2-4 hverdage
99 DKK

Hjemmelevering aften

Din ordre vil blive leveret til din d√łr, enhver aften fra 16:00 til 22:00. Pakken kan have en maksimal v√¶gt p√• 20 kg og en l√¶ngde p√• 1,2 meter. Hvis pakken er st√łrre eller tungere end maksimumgr√¶nsen, vil den i stedet blive leveret med PostNord til en terminal i n√¶rheden af din adresse.

Levering med Budbee
1-2 hverdage ‚Äď hvis du bestiller inden kl. 14.00 p√• en ikke-feriefri hverdag, sender vi normalt din ordre samme dag.
89 DKK

Virksomhedspakke (gælder kun for virksomhedskunder)

Din ordre vil blive leveret til din virksomheds leveringsadresse i dagtimerne. For at PostNord kan levere ordren, skal firmanavnet v√¶re tydeligt synligt p√• leveringsadressen i form af et skilt eller lignende. Pakken m√• have en maksimal v√¶gt p√• 35 kg og en l√¶ngde p√• 1,75 meter. Hvis pakken er st√łrre eller tungere end den maksimale gr√¶nse, vil den i stedet blive leveret til en terminal i n√¶rheden af din adresse.

Levering med PostNord
1-4 hverdage
99 DKK.

Hent i butikken i K√łbenhavn

Din ordre sendes fra vores centrallager i Bor√•s og leveres til den butik, du har valgt. Vent venligst p√• besked via sms fra os, f√łr du afhenter din ordre. Pakken skal afhentes senest syv dage efter meddelelsen.

Levering til butik
2-4 hverdage
Gratis

International levering

Hvis din ordre skal sendes uden for Danmark, skal du kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig med at afgive din ordre og finde ud af, hvilke priser der gælder.

Lagerstatus

Her kan du finde ud af, hvad lagerstatus for et produkt betyder, og f√• svar p√•, om produktet er p√• lager, om det er bestilt hos en leverand√łr, og om der er en forventet leveringstid.

På weblager

Produktet er på lager og kan leveres med det samme med vores forskellige leveringsmuligheder.

Forventet på weblager i online lager år-måned-dag

Produktet er ikke p√• lager, men forventes at ankomme fra leverand√łren p√• den angivne dato.

Forventet på weblager i begyndelsen/mellemtiden/slutningen af måneden

Produktet er ikke p√• lager, men forventes at ankomme fra leverand√łren i begyndelsen, midten eller slutningen af den angivne m√•ned.

Bestilt, ukendt leveringstid

Produktet er ikke p√• lager, men er bestilt fra leverand√łren til os. N√•r du har gennemf√łrt dit k√łb, holder vi dig orienteret om status for din ordre.

Bestilt fra leverand√łren, levering inden for X-X dage

Produktet er p√• lager hos leverand√łren og vil blive bestilt specifikt til dig, n√•r du har gennemf√łrt dit k√łb. Leveres inden for det angivne antal dage.

Bestilles fra leverand√łren til dig

Produktet er ikke p√• lager og er bestilt fra leverand√łren specielt til dig. Det betyder, at leveringstiden kan tage l√¶ngere tid end normalt. N√•r du har gennemf√łrt dit k√łb, holder vi dig orienteret om status for din ordre.

Ukendt leveringstid

Produktet er ikke p√• lager og er ikke blevet bestilt hos leverand√łren endnu.

Kan ikke k√łbes

Produktet kan ikke bestilles, hvilket kan skyldes, at produktet er udgået, at det er et kampagneprodukt, der er udsolgt, eller at det er et produkt, der kun kan forudbestilles, og som endnu ikke har en pris.

Forsinket levering af din ordre

Hvis din ordre indeholder flere produkter, som vi ikke har p√• lager, sender vi produkterne til dig i flere leveringer. Det g√łr vi for at sikre, at du modtager dine produkter s√• hurtigt som muligt. Vi leverer din ordre uden ekstra omkostninger for dig. Du betaler kun for den leveringsmulighed, du valgte, da du afgav din bestilling.

Du vil modtage separate leveringsbekræftelser pr. e-mail for hver dellevering. Du kan se, hvilke produkter der er blevet sendt fra os, i den vedhæftede PDF-fil.

Meddelelse

Har du valgt prioriteret levering eller standardlevering?

Når din pakke er klar til afhentning, vil du modtage en meddelelse fra PostNord via sms med oplysninger om leveringsadressen. Hvis du ikke har angivet et mobilnummer, da du bestilte, modtager du i stedet en meddelelse i din postkasse med disse oplysninger.

Har du valgt hjemmelevering?

N√•r din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du en besked via sms fra Budbee (ved levering om aftenen) eller PostNord (ved levering om dagen), hvor du kan v√¶lge den dag og det tidspunkt, du √łnsker levering. Hvis du har oprettet en konto i Budbee-appen, vil du modtage meddelelsen der.

Har du valgt levering direkte til din virksomheds adresse?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du ingen meddelelse fra PostNord om, at leveringen er på vej. Pakken leveres direkte til den adresse, du har valgt, og modtageren kvitterer for den. Hvis der ikke er nogen på stedet til at modtage pakken, vil den blive leveret til den nærmeste terminal, og du vil blive underrettet via en sms.

Har du valgt afhentning i butikken?

Når din ordre er klar til afhentning, modtager du en sms fra os. Du kan forvente at få besked fra os, inden du afhenter din ordre. Pakken skal afhentes senest syv dage efter meddelelsen.

Ordren ikke afhentet

Hvis du har bestilt en ordre hos os, som du ikke har hentet hos forhandleren eller i vores butik, eller hvis den adresse, du har angivet til levering til hjemmet, er forkert, vil vi opkr√¶ve et gebyr p√• mindst 295 SEK. Dette g√¶lder ogs√• for kurerleverancer. Bel√łbet svarer til vores omkostninger til h√•ndtering og forsendelse. En ordre, der ikke er blevet afhentet, anses ikke for at v√¶re en ud√łvelse af fortrydelsesretten.

Spor din ordre

Har du valgt levering med PostNord?

Hvis du har valgt levering med PostNord (Priority-levering, standardlevering, levering til hjemmet i l√łbet af dagen eller erhvervspakke), kan du spore din ordre via det link, du har f√•et tilsendt via e-mail. Du kan ogs√• oprette en konto i PostNord-appen og f√łlge din ordre der.¬†Du kan l√¶se mere og downloade appen her.

Har du valgt levering om aftenen med Budbee?

Hvis du har valgt levering til hjemmet med Budbee, modtager du en meddelelse med et sporingslink via sms. Du kan ogs√• oprette en konto i Budbee-appen og f√łlge din ordre der.¬†Du kan l√¶se mere og downloade appen her.

Har du valgt at afhente din pakke i en af vores butikker?

Hvis du har valgt at afhente i butikken, er det ikke muligt at spore din ordre. Vi sender dig en besked via sms, når pakken kan afhentes i den valgte butik.

Fejlagtig levering og transportskader

Når du henter eller modtager din pakke, er det vigtigt, at du kontrollerer, om der er sket fejlleveringer eller transportskader.

Hvis du opdager, at din levering er defekt eller at dit produkt er beskadiget, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Send en e-mail til info@scandinavianphoto.dk med din kvittering, oplysninger om fejlen og billeder af produkterne i deres originale emballage.

Hvis du opdager en transportskade, skal du straks anmelde skaden til dit leveringssted eller til det transportfirma, der har leveret pakken til dig. Du skal også kontakte vores kundeservice. I tilfælde af skjulte skader skal du kontakte os inden for 7 dage, ellers kan du ikke kræve erstatning for transportskaden.

 

Teknik til kreativitet er vores passion.

Hos SP elsker vi kreativitet og vores fokus er at tilbyde produkter af h√łj kvalitet til teknikinteresserede. Med personlig service og ekspertr√•dgivning skaber vi l√łsninger der er skr√¶ddersyet til dig og dit form√•l ‚Äď til gode priser.

F√łlg os:
Tilmeld dig vores nyhedsbrev

F√łlg med i hvad der sker i teknikbranchen. Tilmeld dig til Scandinavian Photos nyhedsbrev og f√• eksklusive tilbud, de seneste nyheder fra branchens ledende producenter samt en masse inspiration.

FRI FRAGT P√Ö ORDRE OVER 500 KR
Gælder MyPack Privat uden omdeling